Brev:
Gravid
21. januar 2016
Alder:
0 mdr.
Gravid
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi jeg nu er gravid med mit 2. Barn i uge 5+3.
Jeg har for et halvt år siden abortereti uge 7. Dengang var jeg meget øm i livmoderen hele tiden.
Nu mærker jeg igen en del murren og spænden i livmoderen og nu bange for om det går godt med denne graviditet.
Er det normalt at man er ret generet af murren og ømhed. Det mærkede jeg ikke ved mit første barn. Ihvertfald ikke så tidligt og mener heller ikke at det var så kraftig.
Er det normalt allerede i uge 5?
Venlig hilsen
A.