Brev:
Skrig og hyl ved påklædning
26. december 2023
Alder:
4 mdr.
Skrig og hyl ved påklædning
Hej Helen
Rigtig glædelig jul til dig og din familie :)
Min dreng er nu blevet 4½ måneder, og han trives rigtig godt. Han har taget alle juledagene i stiv arm og har virkelig nydt det hele, så det er super dejligt!. Det undrer mig dog, at han skriger og hyler hver gang han skal have tøj over hovedet eller armene ind i ærmer. Han har altid gjort det, men jeg synes ikke, at det er blevet ret meget bedre...
Jeg har haft ham forbi både fysioterapeut og kiropraktor, som har givet ham nogle behandlinger, begge dele har haft kortvarig effekt.
Her i julen har min mor hjulpet ham, og det er faktisk gået over al forventning, hvilket jeg selvfølgelig er glad for, men det har også gjort, at jeg er blevet bekymret for, om jeg gør noget forkert, siden han altid skriger og hyler, når jeg pusler ham Det skal lige siges, at han i øvrigt nyder at ligge på puslepuden, det er kun bodier og bluser, som giver problemer...
Kan jeg gøre noget for at han ikke skal blive så ked af det? Jeg bliver efterhånden meget påvirket af situationen, når han protesterer så voldsomt, især fordi han ikke har gjort det overfor mormor her i julen...
Hilsen
Protestdrengens mor