Brev:
Pause i indkøringsperiode
19. maj 2021
Alder:
11 mdr.
Pause i indkøringsperiode
Kære Helen
Min datter er stadig i indkøringsfasen hos sin dagpleje - hun har været der én dag fra kl 8-14, ellers har det kun været formiddag eller timer. Dagplejen har nu været syg i en uge, og jeg har derfor haft min datter hjemme. Når min datter ikke er kørt helt ind i dagplejen endnu, er der så særlige hensyn, som jeg bør tage, når dagplejen er rask igen - skal jeg starte stille og roligt op med hende igen, eller tror du jeg kan forvente, at hun fx kan være der fra kl 8-14 igen (hendes indkøring har varet ca en måned).
På forhånd tak for svar.
Hilsner herfra