Brev:
Indkøring og rytme i vuggestuen
20. november 2020
Alder:
11 mdr.
Indkøring og rytme i vuggestuen
Kære Helen.
Vores dreng starter i vuggestue i det nye år, hvor han lige vil være fyldt 1 år. Vi er utrolig spændt på hvordan det kommer til at gå.
Vi har i tankerne er vi gerne vil have vores dreng hjemme så meget som muligt og vores arbejde er meget fleksibelt, så han har korte dage 8-15 i vuggestuen.
Der er dage hvor jeg kan have fri eller møde sent, men det er aldrig faste dage. Så hvad vil du anbefale ift om det er en god ide at han er hjemme kontra vuggestue?
Er det bedst at han er kontinuerligt i vuggestuen 5 gange i ugen, vil han blive forvirret af at han den ene dage er hjemme, to dage i vuggestue og så hjemme i nogle dage, afleveres senere i vuggestue.
Hvad skal vi have med i overvejelser?
Andre gode råd ift indkøring modtages glædeligt :)
Venlig hilsen
O’s mor.