Brev:
Hud til hud ved spædbarnet
30. august 2019
Alder:
0 mdr.
Hud til hud ved spædbarnet
Hej Helen
Tak for dit svar på mine spørgsmål. Det har gjort mig nysgerrig på den første tid med hud til hud, som dog er overstået her, men vil alligevel spørge lidt til den 😊
Hud til hud med spædbørn, hvor længe er det vigtigt, altså hvor gamle skal de være for at det ikke er så vigtigt længere?
Og den første måned, hvordan er det så godt at have hud til hud, er det ok at det en halv time her og en halv time der, eller er det bedst at det er samlet? Og hvor mange timer bør man have hud til hud som minimum den første måned og hvad med den anden?
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
mor