Brev:
Opstart i vuggestue - 9 mdr.
1. marts 2019
Alder:
9 mdr.
Opstart i vuggestue - 9 mdr.
Hej Helen,
Jeg vil rigtig gerne give min søn en god opstart, når han til april starter i vuggestue og næsten er 11 mdr.
Jeg skal til et formøde i vuggestuen om to uger, og jeg vil derfor gerne spørge dig til råds, om der er noget jeg skal få spurgt vuggestuen om, så jeg sikrer min søn optimal udvikling og trivsel.
Skal jeg bede vuggestuen om at han får noget at spise og puttes kl 9 og 11.30?
Bør jeg både give en smoothie med om formiddagen og om eftermiddagen? For at sikre at han mæt nok. Jeg kan bare ikke få ham til at spise mos, så jeg oplever at han ikke altid fåe spist sig mæt nok om dagen og ikke drikker nok vand. Han er begyndt at efterspørge en del modermælkserstatning og tømmer flasken, han fåe 3 flasker i døgnet med 235 ml i hver.
Kan det være en ide at vuggestuen giver ham noget købegrød? I så fald hvornår?
Hvor gammel er han, når han kun skal have 1 lur om dagen? Han sover rigtig dårligt for tiden, både om dagen og om natten. Han har dræn og væske i ørerne som han har kontroltid for hos ørelægen i start april. Ved ikke om den dårlige søvn skyldes tandfrembrud eller ører - har du erfaring med det? Han sover så uroligt om natten og har mange opvågninger.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor