Brev:
Baby og bad
26. november 2018
Alder:
7 mdr.
Baby og bad
Kære Helen, tak for dine svar 😊.
Jeg har en søn på 7 måneder som får et bad 1 gang om ugen. Når vi bader ham bruger vi kun shampoo til hans hår, ellers bruger vi ikke body-shampoo, da vi har hørt det er for hårdt og unødvendigt til en babys bløde hud.
Hvor hyppigt er det bedst at bade baby og bør man bruge baby body-shampoo?
Venlig hilsen
Zadeh