Brev:
Søvn, mme og lære at kravle
16. oktober 2018
Alder:
9 mdr.
Søvn, mme og lære at kravle
Hej Helen.
Tak for besvarelsen sidst vi gjorde det med god effekt.
Nu står vi i følgende:
1: Lille manden startede i Dagpleje for 14 dage siden, og nu vågner han fast igen x 2 om natten og vi står op kl. 05.00. (Lidt forkølet også ).
Han kommer i seng kl. 18.30, har også de sidste 14 dage ikke rigtig ville drikke mme til sengetid der, får ca 70 ml. ( spiser rigtig godt dagen igennem, aftensmad kl. 17).
Får mme 1 gang ved 12.30 tiden i dagplejen drikker her 120-150 ml
Og han spiser stor portion frokost kl. 11.15-11.30.
Tilbage til natten. Vågner kl. Ca 23.30-00.30 et sted der imellem giver her 180 ml og drikker alt.
Vågner igen kl. 04.00, næsten alle nætter giver jeg blot sut. Sover videre til 05.00-5.30.
Vi står op. Får grød kl. 06.00 ca.
Mit spørgsmål er er det en ok rytme ? Vi har dog svært ved at dække mme behovet skal vi give mere om dagen? Så ikke han søger så meget om natten. Han vil nemlig rigtig gerne have kl. 04.00? Men tænker det ikke er så godt at øge nat indtag af mme.
Spørgsmål nr 2. Han græder aldrig om natten når han vågner. Men er sådan utilfreds i hans lyde. Er det også vanligt
Spørgsmål 3: ang kravle. Han møver sig frem, gjort i 2 måneder. Men kommer ikke op i hoften i venstre side. Har været til kiropraktor hun mener ikke der er noget. Måske en dårlig vane, eller at de 2 hjernehalvdele ikke helt er udviklet i samarbejde- lyder slemt men hun sagde mange havde det og voksede fra det. Han stiller sig på alle fire men gå ned i møve stilling når han skal frem. Han rejser sig op af alt.
Kiropraktor sagde det var vigtigt han kravlede i en god periode inden han går. Men jeg tænker det at møve sig er det ikke kravle ???
Kan vi gøre noget, så han gør det rigtigt ???
Hilsen