Brev:
Vedr. skævt hoved
20. august 2018
Alder:
4 mdr.
Vedr. skævt hoved
Hej Helen
Jeg har en søn på snart 4 måneder. Vi har fået at vide, at hans højre side på hovedet er lidt skævt. Mit spørgsmål er på hvilken side skal han ligge når han ligger på ryggen? På højre eller venstre side?
Jeg prøver så vidt muligt at lægge ham på maven, når han er vågen.
Venlig hilsen
Zadeh