Brev:
Revnet brystvorte
5. juni 2023
Alder:
1 mdr.
Revnet brystvorte
Kære Helen
Jeg har en dejlig søn på 6 uger, som jeg ammer fuldt. Det går dog ikke helt uproblematisk, da jeg har en stor revne i min højre brystvorte, og det gør utroligt ondt, hver gang han skal lægges til.
Jeg har fået tjekket sutteteknik, og umiddelbart tager han rigtig fint fat, og på det venstre bryst er der ingen problemer. Jeg har også forsøgt at smøre med forskellige salver, jeg har brugt ammebrikker, når det har været allerværst, men det er som om, at revnen bare bliver ved med at være der.
Er der andet, jeg kan gøre?
Tak for hjælpen!
Kærlig hilsen
En mor, der gerne vil amme