Brev:
Tungebånd
30. juli 2022
Alder:
1 mdr.
Tungebånd
Hej Helen,
Jeg har observeret at vores dreng har hjerteformet tunge, hvorfor han nu skal til øre- næse-halslæge og tjekkes ift. for stramt tungebånd. Det ville måske kunne forklare vores opstartsproblemer med amningen og lav produktion grundet ineffektivitet ved brystet.
Hvad vil du anbefale, at man har med i sine overvejelser ift. en sådan operation? Er der stor risiko for at han vil afvise brystet efterfølgende?
Venlig hilsen