Brev:
Bruge bryst som sut
20. juli 2022
Alder:
1 mdr.
Bruge bryst som sut
Hej Helen :)
Kan en baby godt “vælge” at bruge brystet som sut - altså uden der kommer mælk, men ved at sutte på en anden mindre kraftfuld måde, sådan at der ikke synkes? (Jeg oplever at det kan hjælpe vores søn til søvnen, men når han sutter på den måde, så tænker jeg ikke, at det tæller som en af de minimum 8 amninger)
Stimulerer dette brystet? Jeg har måttet opgive alt med pumpe - først og fremmest fordi der alligevel aldrig lykkedes at komme noget ud, og for det andet - og vigtigst af alt - fordi det stressede mig så meget. Så jeg tænker, at jeg gerne vil tage i mod det stimulering fra ham, som jeg kan klare.
Venlig hilsen