Brev:
Passes af far i 8 timer, uden amning
28. juni 2020
Alder:
6 mdr.
Passes af far i 8 timer, uden amning
Hej Helen
Tak for dit forrige svar vedr. vores søns mad- og søvn skema, dejligt med input.
Jeg har allerede næste spørgsmål klar, som jeg håber du kan guide mig igennem.
Når vores søn er 8 mdr, om 2 mdr, skal jeg til firma sommerfest.
Jeg er lidt i tvivl om hvordan vi griber det an. På det tidspunkt kan han jf. din tidligere mail klare sig med 4 amninger, to inden kl 12 og 2 om aftenen.
Jeg er væk fra 12-19
Kunne et program for denne dag se således ud:
05. Ammes og sover videre
07. Havregrød og vand af kop
8.30 Frisk frugt, frugtmos, evt. Noget rugbrød med smørepålæg, vand af kop
9.00 Puttes til lur
10.30 Vågner og tilbydes bryst
11.30 Middagsrester/rugbrød med kød/fisk+diverse (lidt æg, avocado, frugt, A38 eller lign.) vand af kop
Mor smutter!
12.30 Puttes til lur
14.00 Rugbrød med smørepålæg, lidt æg, avocado, frugt, A38 eller lign., vand af kop
16.00: Frugtmos og blød frugt, puttes til power nap
17.30: Aftensmad med far
19.00 Ammes af mor og godnat
Evt. Amning sen aften amning
Bør vi træne at mor er væk inden, eller satse på, at far har styr på det, så længe maden er klar?🤗