Brev:
12 uger og spiser hver time
20. februar 2019
Alder:
2 mdr.
12 uger og spiser hver time
Kære Helen
Blot et kort spørgsmål i denne omgang :)
Min søn er nu 12 uger, og spiser stadig hver time/ halvanden time om natten. Han spiser i ca. 20 minutter hver gang. Er det ikke meget for hans alder?
Om dagen kan der godt gå et par timer i mellem hvert måltid.
Kan det være fordi han ikke bliver mæt nok af min mælk? Jeg ammer fuldt og han bruger ikke sut.
Venlig hilsen
Alex mor