Brev:
Måske ikke så meget mælk om aftenen?
24. januar 2019
Alder:
2 mdr.
Måske ikke så meget mælk om aftenen?
Hej Helen.
Tak for svar til storebror, vi prøver det bedste vi kan og tror på at det nok skal blive godt.
Nu et lille spørgsmål om lillebror på nu snart 2 mdr.
Han er en stor og stærk dreng der vejede 3800 g ved fødslen og 5900 g til 5 ugers undersøgelse så jeg har godt med mælk til ham og han forstår at tage for sig af varene. Synes også vi allerede han en god rytme med søvn. Han spiser stadig rimelig ofte men det bliver bedre og bedre. Han er god til at blive lagt ud i barnevogn og selv falde i søvn efter en omgang mælk, bøvsen og en tør ble.
Men jeg synes han er ret urolig om aften og vil gerne spise hele tiden ( en time måske mindre imellem fra kl 18 til at falder i søvn omkring kl 22) han er allerede træt når jeg putter storebror ved en 19.30 tiden men vågner igen og vil spise og falder så først sådan rigtigt i søvn ved en 22 tiden. Tænker du at det er okay fordi der selvfølgelig ikke er helt så meget mælk om aften eller hvad kan jeg gøre for at han får en ordentligt tår lige inden han skal sove?
Håber du forstår mit spørgsmål!
Med venlig hilsen
En mor