Brev:
Meget urolig søvn - 0 mdr.
15. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Meget urolig søvn - 0 mdr.
Hej Helen,
Ja, så har vi lige et lille spørgsmål mere...
Her de sidste par dage har Lucas sovet meget meget uroligt, med spark/ spjæt og fægten med arme... Han har også ligget og "gryntet" og sågar været lidt vågen for så at falde hen igen..
Har du nogen ide om hvad det kan skyldes?
Kærlig hilsen
De nybagte forældre