Brev:
Vil ikke spise kartoffelmos
8. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Vil ikke spise kartoffelmos
Hej Helen
Jeg har en datter på 6 1/2 måned. Vi er begyndt på den mere faste føde.
Hun spiser rigtig fint risgrød o.s.v, men hun vil ikke have kartoffelmos, og til aftensmad er jeg begyndt at prøve at give hende kødboller, med kartoffel-gulerodsmos, som jeg moser med en gaffel, men det er ligesom hun næsten er ved at kaste op, så snart maden har en anden konsistens, og hun spytter det bare ud igen...
Er der noget jeg gøre, for at give hende en langsom tilvænningsproces? For lige nu virker det godt nok lidt håbløst...
Tak på forhånd...
Kristine