Brev:
Vil ikke drikke modermælkserstatning - 6 mdr.
31. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Vil ikke drikke modermælkserstatning - 6 mdr.
Hejsa Helen.
Tak for dit svar sidst:)
Jeg vil lige høre dig om noget. Vores datter på 6 mrd vil ikke tage MME - vi har prøvet både nan og hipp, vi har prøvet at blande det op med modermælk, vi har sågar forsøgt at komme lidt sukker i. Hun vil bare kun tage bryst, hvilket er lidt et problem hvis mor her gerne vil have en dag for sig selv:)
Har du noget forslag til hvordan vi kan lokke det i hende? Hun tager gerne sutteflaske med vand i.
På forhånd tak :)