Brev:
Er meget i tvivl om min datter får mælk nok?
27. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Er meget i tvivl om min datter får mælk nok?
Hej Helen
Atter en gang vil jeg tillade mig at spørge dig om lidt forskelligt :o) Jeg starter med at arbejde på mandag, så tiden er fløjet af sted, og det er med at få de sidste spørgsmål fyret af.
Jeg er meget i tvivl om Katrine får mælk nok?? Hun bliver ammet mellem kl. 5 og 6 og igen ca. kl. 19. I løbet af dagen tilbydes hun kun vand til hendes måltider. Der kommer alm. komælk i kartoffelmosen og ellers er det smørost på brød, yoghurt til eftermiddag. Er det nok i løbet af dagen??
På hendes pegefinger - og kun denne finger - er der sådan et hvidt mærke helt dernede, hvor neglen starter ... det er selvfølgelig blevet lidt større efterhånden som neglen vokser - har den nogen betydning i forhold til mælken (mgl. på kalk) eller stammer det fra et slag hun evt. har fået??
Katrine er blevet glad for at sidde i den høje stol igen, men mest, hvis der sker et eller andet, eller hun får lov til at have en lille gaffel eller ske i hånden. Hun er blevet bedre til selv at putte lidt mad i munden - altså at få det sluppet rigtigt inde i munden :O)
Er spændt på, hvordan det kommer til at gå, når det nu er far, der skal gå hjemme nogle uger.
Mange hilsner fra
Pernille