Brev:
Sødmælk?
10. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Sødmælk?
Kære Netsundhedsplejerske
Jeg har en datter på 4 1/2 mdr. som vejer omkring 7 kg pt.
Amningen går fint og jeg overvejer at vente med grød til hun er 6 mdr.
Hun trives ifølge egen sundhedsplejerske flot på min mælk alene og hun syntes at jeg skal vente med grød til 5 - 6 mdr. og droppe vælling til nat, hvis jeg selv syntes at jeg kan holde til at amme om natten.
Mit spørgsmål lyder:
Må jeg udelukkende give hende sødmælk i og til grøden, når hun bliver 6 mdr., når de øvrige måltider består af brystmælk (også nat)?
Kærlig hilsen
En glad ammer.