Brev:
Rødt udslæt på kinder
10. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Rødt udslæt på kinder
Min datter på 1 mdr. har de seneste dage haft røde nuprede kinder og en smule røde knopper under hagen.
Min første tanke er varmeknopper - men kan dette godt danne små plamager. Hva´ ka´ det ellers være?
Hilsen
Christina