Brev:
Amning af adoptivbarn
7. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Amning af adoptivbarn
Kære netsundhedsplejerske
Min mand og jeg venter på at få en lille pige. Vi ved endnu ikke hvor gammel hun er, men håber at hun kun er få måneder, når vi får hende.
Vi glæder os utroligt meget og har snakket om, at det måske kunne være muligt for mig at amme hende, hvis hun ikke er så gammel. Tror du det? Og hvordan skal man forholde sig. Jeg tænker på om, om jeg kan få nogle hormoner der gør at jeg producerer mælk og om det i det hele taget kan lade sig gøre, når hun jo har været vandt til at spise af flaske.
Hvis du siger at det ikke kan lade sig gøre, så vil jeg selvfølgelig acceptere det, men vi tænkte bare at det måske ville være en god idé. Hvad synes du?
Hilsen de glade forældre.