Brev:
Må jeg give min søn spinat?
5. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Må jeg give min søn spinat?
Hej
Jeg har en søn på knap 6 mdr. Jeg ville høre om jeg godt må give ham spinat, altså som frisk spinat eller som stuvet spinat?
På forhånd tak.