Brev:
Modermælks holdbarhed i køleskab og frysning
5. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Modermælks holdbarhed i køleskab og frysning
Jeg er begyndt at malke ud, da jeg skal have min dreng passet. Der kommer ikke så meget af gangen, så jeg tænkte på at putte det i køleskabet til jeg har nok til en flaske. Derefter vil jeg fryse det ned. Det vil sige at det skal stå i køleskabet en dag eller to. Må man det?