Svar: 1 år - vågner tidligt
29. januar 2004
Alder:
12 mdr.
Kære Jannie
Jeg tror helt bestem at din datter vågner fori hun er udsovet på det tidspunkt og det er der vel ikke noget at sige til:o)
Det er hendes rytme lige i øjeblikket og som I nok må affinde jer med lidt endnu. Rytmen ændrer sig måske i takt med at hun bliver ældre og kommer i pasningstilbud, men der er naturligvis aldrig noget der er sikkert.
Børn har det på samme måde som voksne,- at nogen nyder at sove længe om morgenen og andre står tidligt op. Det kunne selvfølgelig være rart, hvis barnet både sov om aftenen og om morgenen, men sådan fungerer det desværre ikke,- vi kan ikke få det hele:o)
Glæd dig over at I har aftenerne sammen, du og din mand, det er der mange som vil misunde dig.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske