Brev:
Vitaminer ved 12 mdr.
13. september 2007
Alder:
12 mdr.
Vitaminer ved 12 mdr.
Hej Helen..
Min lille krudtugle er lige blevet 1 år, og vi har en tur lige nu med tænder..4 stk på een gang i overmunden, forkølelse, masser af snot og ondt i halsen. Derudover er han næsten samtidig begyndt at kravle rigtigt, rejse sig op ved ting og gå meget når han bliver assisteret.. han har indtil nu "mavekravlet"...så der er gang i den..
Spørgsmålet går på hans madindtag, for han spiser stort set ingen ting lige pt.. og som du kan se er der jo flere grunde til det...vi veksler fra dag til dag med at tro at det er tænder, hals eller at han bare ikke kan koncentrere sig..
Han drikker som han plejer, så der er jeg ikke bekymret..men skal vi evt til at give ham vitaminer som tilskud og hvad skal det i så fald være.. ?
Vi nærmer os 2-3 uger hvor det er meget begrænset hvad der ryger ned..om morgenen spiser han godt, han elsker havregrød som vi forsøger at variere...nogle gange går det bedre med resten af måltiderne hvis han selv får lov at spise, men den sidste uges tid er der heller ikke kommer meget indenbords på den konto...så det bliver ret ensformigt..
Vi har valgt at fortsætte med at give ham sødmælk lidt endnu, ihvertfald indtil han begynder at spise lidt mere igen..
Bare som info.. så har vi lige været til 12 måneders check.. og han er 78cm og vejer 10,8kg...begge dele skulle være lige over middel..
Rikke :o)