Brev:
Mere mad om aftenen?
13. september 2007
Alder:
3 mdr.
Mere mad om aftenen?
Hej Helen
Min dreng er begyndt at kræve mere mad om aftenen, jeg ammer ham aften, nat og morgen + han får MME NAN 1 oveni. Men om aftenen er han begyndt at spise meget, omkring 200 ml, plus han kan vågne kort tid efter og kræve mere mad. Skal han have noget med mere "go" i til natten eller skal han bare have hvad han kan spise af NAN 1?
Derudover er han begyndt at gylpe lidt, ca. en time efter måltidet kommer der slim og mælk op igen, ofte temmelig meget. Syntes ellers at han får bøvset godt af, men han hoster stadig lidt efter en forkølelse, men der ikke noget på lungerne i følge lægen. Kan det have en sammenhæng?
Med venlig hilsen
Sine