Brev:
Sovevaner - 1 mdr.
13. september 2007
Alder:
1 mdr.
Sovevaner - 1 mdr.
Hej
Jeg har en datter på snart 6 uger og jeg har problemer med og få hende til og sove alene. Hun sover heller ikke ret længe af gangen.
Når jeg ammer hende (variere i tid alt fra 5-10 min til over en halv time), så falder hun i søvn ved brystet og når jeg så vil lægge hende i seng, så går der nogle gange max en halv time, så er hun vågen igen. Hun spiser tit og sover ikke så længe.
Hilsen Lotte