Brev:
Ammestop og dårlig ånde
29. januar 2004
Alder:
17 mdr.
Ammestop og dårlig ånde
Den sidste måned har jeg langsomt trappet ned på amningen af min 17 måneder gamle dreng, det er gået fint og han får nu ikke længere bryst.
Problemet er bare at jo mindre han blev ammet jo dårligere ånde fik han. Jeg ved ikke om det er fordi han nu får mere komælk eller fordi han nu har en større appetit på fast føde. Han spiser mere varieret og større mængder end før.
Vi er flinke med tandbørsten og jeg giver ham en del vand at drikke i løbet af dagen. Men til tider er den dårlige ånde virkelig slem, nærmest kvalmende.
Han er frisk og rask, spiser godt, har fin afføring og er en glad og tilfreds lille dreng. Jeg håber at du har et forslag til, hvad dette kan skyldes.
På forhånd tak.