Brev:
Stærk ryg
10. september 2007
Alder:
3 mdr.
Stærk ryg
Hej Helen,
igen, tak for en god brevkasse... Jeg skriver lige til dig igen!! :o)
Jeg har en søn der er lidt over 3 måneder (15 uger på onsdag). Han er rigtig dygtig til at holde sit hoved og har holdt det selv længe. (Min egen sundhedsplejerske og læge har sagt at han er meget stærk.)
Han er blevet meget glad for at sidde op. Han kan ikke sidde selv, men når han sidder op af mig synes han det er rigtigt hyggeligt og her de sidste 14 dage står han meget. Han kan stå længe og synes det er skønt. Sætter jeg ham ned gør han sig ofte stiv, fordi han vil blive stående. Han gider ikke ligge for meget ned og skal han ligge er det helst på hans lege-tæppe og gerne på maven.
Jeg synes det er rigtigt fint og har ikke noget problem med at han står og sidder, da jeg synes han er god til at give udtryk for når han ikke gider mere. Så brokker han sig! Vi har fået en trip-trap stol med babysæde som han sidder meget fint i og som han er rigtig glad for at sidde i.. (Jeg sætter ham naturligvis kun der når vi skal spise og han har kun prøvet at sidde der i et kvarter ad gangen. Han får ikke skemad endnu)
Min svigermor, som lige har været på besøg, mener ikke at det er sundt for hans ryg at sidde og stå så meget. Hun synes han skal ligge på ryggen..
Hvad mener du?? Jeg orker ikke at diskutere det med hende og vil gerne kunne sige til hende hvad sundhedsplejersken har sagt, da det ligesom er den eneste gyldige forklaring! :o)
På forhånd tak..
Med venlig hilsen
Oskars mor