Brev:
Froop - et nyt mælkeprodukt
29. januar 2004
Alder:
9 mdr.
Froop - et nyt mælkeprodukt
Hejsa
Min datter's kostplan er følgende og hun er ni mdr.:
Morgenmad: Grød og mælk i kop
Formiddag: Yoghurt
Middag: Rugbrød med smøreost eller leverpostej og mælk af kop
Eftermiddag: Franskbrød med smøreost og frugt og vand af kop
Aftensmad: Hvad vi nu får herhjemme
Inden sovetid tilbyder jeg hende flasken eller hun tager et par store drikke tåre af mælk i kop. Hun nægter flasken og jeg kan kun snige hende til flaske, hvis hun vågner om natten og hvis hun ikke har spist nok aftensmad og jeg så lister flasken i munden på hende når hun sover. Hvis hun vågner, og ser flasken, så ryger den ud!
Mit spørgsmål er omkring at bruge Froop med frugtmos i toppen (du ved den fra reklamerne som skeer er vilde med hehhe...) i stedet for sødmælksyoghurt? Kan ikke finde ud af, hvad det er lavet af nemlig.. Det er yoghurt med frugtmos i toppen. Virker lidt cremefraiche agtigt!
Ser kosten ellers fin ud?