Svar: Hvor meget skal de tisse?
27. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Kære JAM
Et hurtigt skøn....jeg vil sige at 6 gode våde bleer i løbet af dagen er fint. De fleste børn har dog en fantastisk evne til selv at regulere deres behov, så hvis du bare sørger for at han får nok mad, og ser at han trives, så må du stole på at han får hvad han har behov for.
Igen et hurtigt skøn....så vejer de fleste bleer nok mellem 30-55 gram alt efter hvor store de er. Så dine vejninger på mellem 100-280 gram ser umiddelbart helt fornuftigt ud.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske