Brev:
Hvor meget skal de tisse?
27. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Hvor meget skal de tisse?
Hej
Jeg har en søn på 5 md. - han trives fint, er glad og tilfreds og fejler intet... men hvormeget skal sådan en størrelse ca. tisse?
Jeg syntes nemlig ikke han tisser ret meget, i forhold til hvad vores pige gjorde. Han laver sjældent en ble der falder til jorden.
Jeg har vejet hans bleer i en uges tid og vægten svinger mellem 100-280 gram pr. dag, når jeg har trukket bleens vægt fra.(100-280-190-210-115-155 osv.)
Kan du hjælpe med et ca. svar...
Med venlig hilsen
JAM