Brev:
Ingen brystspænding
23. januar 2004
Alder:
1 mdr.
Ingen brystspænding
Jeg har en datter på knap 6 uger som jeg ammer. Mit problem er bare at det tit, ja faktisk hele tiden, føles som brysterne er tomme..især efter amning sevfølgelig.
Men brysterne bliver helt slappe og selvom der går 2-3 timer inden jeg ammer igen, kan brystet stadig godt føles helt slapt/tomt (det er specielt det venstre?).
Jeg har prøvet at sætte mælkeproduktionen i vejret ved at lægge hende til så tit hun har lyst, men der sker tit det, at hun falder i søvn eller slipper brystet efter 5-7 min og så tænker jeg bare at det stimulerer jo ikke særlig meget.
Det undrer mig bare, at de ikke bliver spændte, da det jo må være et tegn på at der er mælk.
Min datter har taget 1 kg på, på knapt en måned, så hun er nu oppe på 4400g.