Brev:
Allomin og amning
22. januar 2004
Alder:
3 mdr.
Allomin og amning
Min søn er 14 uger og vejer 7 kg og er 63 cm lang. Jeg har ammet ham fuldt indtil nu. De sidste 14 dage er hans søvnintervaller gået fra ca 4 til 2 timer ad gangen om natten.
De sidste par dage har han nægtet at falde i søvn efter amning og været vågen ml. 02 og 04. I går førsøgte jeg mig så med blå allomin efter at have ammet alt det han gad inden han skulle sove og han spiste ca 100 ml.
Er det den rigtige slags allomin jeg bruger? Eller er der et bedre alternativ og hvordan påvirker det min mælkeproduktion?
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Mette