Brev:
Mit barnebarn har fået brystbetændelse
20. januar 2004
Alder:
1 mdr.
Mit barnebarn har fået brystbetændelse
Jeg er en bekymret oldemor. Mit barnebarn har fået brystbetændelse. Kan det virkelig være rigtigt at den lille skal drikke det betændte mælk? Han er fra den 26-12-03.
Kan hun ikke malke det ud, lade ham tømme det raske og så give erstatning ind imellem?
På forhånd tak for svar.