Brev:
Vores datter bider
6. februar 2003
Alder:
18 mdr.
Vores datter bider
Vores datter på 1½ år er begyndt at bide. Når vi sidder i sofaen og hygger os, kan hun pludselig finde på at bide helt uden grund. Det er også et problem i vuggestuen, hvor hun også har bidt et andet barn. Hvad skal vi stille op?
- Susanne og Jens