Brev:
Skal hun have ekstra vitaminer?
21. juni 2007
Alder:
11 mdr.
Skal hun have ekstra vitaminer?
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål.
Når nu vores datterrunder 1 år, skal vi jo stoppe med d-vitamin dråber (og jerntilskud, ikke?). Hun er generelt god til at spise varieret (er bare ikke så glad for kartofler lige nu), spiser alle grøntsager, ris, pasta, kød osv. Hun er bare ikke så glad for frugt herhjemme (de siger det går fint i vuggestuen).
Men skal hun have ekstra vitaminer, f.eks. en multivitamin pille?
Med venlig hilsen T