Brev:
Udvikling - 14 mdr.
20. juni 2007
Alder:
14 mdr.
Udvikling - 14 mdr.
Kære Helen
Først og fremmest tak for en brandgod brevkasse.
Jeg har tidligere haft glæde af dine råd, og har nu atter brug for din ekspertise.
Vores dejlige søn har lige rundet de 14 måneder og udvikler sig på mange områder rigtig fint.
Han går rundt ved alle ting og med sin gåvogn, han slipper med den ene hånd og bøjer sig ned for at samle ting op. Han er dog stadig en anelse usikker og har ikke mod på at slippe helt endnu.
Han kravler stadig ikke, selvom vi øver med ham hver dag. Hver gang vi lægger ham på maven, sætter han sig straks op igen, dog har han de sidste mange måneder stået på alle 4 og rokket frem og tilbage, men det er ligesom om han ikke kan komme videre. Skal vi bare fortsætte med at øve med ham, og tro på det nok skal komme, eller er han bare et af de børn, som springer kravleriet over i denne omgang?
Han er startet i dagpleje, hvilket han er meget begejstret for, jo flere børn han kan være sammen med, jo bedre.
Mht mad går det for det meste godt, men han vil ikke selv drikke af kop, han spiser fint med sin ske og spiser stort set alt, hvad vi serverer for ham, men han vil meget gerne lege med sin mad.
Han "snakker" på livet løs, peger på alt og sger "a det?", siger mam til mad, og bah til sin far. Udvikler han sig fint nok?
Kærlig hilsen
Lise