Brev:
Søvnproblemer og amning om natten
20. juni 2007
Alder:
7 mdr.
Søvnproblemer og amning om natten
Hej Helen
Har lige et par spørgsmål til eksperten =;)
Har min søn reelt brug for at blive ammet om natten nu da han er 7 mdr.?
Har ventet til at tage den store tur med at tilbyde vand, da jeg først ville være sikker på, at han var mæt nok dvs. at maden ikke er helt most.
Kan det være tid nu til at tilbyde vand hver gang han vågner, så han kan lære at sove igennem (lægger ham kl. ca. 19.30/20 og står op v. 6/7 tiden)?
Skal jeg forvente at han først lærer at sove igennem efter en uges tid med vand tror du?
Skal jeg så fastsætte et ca. tidspunkt for hvornår jeg tilbyder ham bryst om morgenen?
Jeg er trappet meget ned med amningen, da hans opmærksomhed er alle andre steder i dagtimerne og han er tilfreds med kop med modermælk, hvilket leder mig hen på at stoppe helt, da jeg også snart starter arbejde. Er det ok?
God sommer
Knus Sidse