Brev:
Hvordan slutte med flasken før han skal sove?
18. juni 2007
Alder:
10 mdr.
Hvordan slutte med flasken før han skal sove?
Hej
Så kommer jeg lige med et spørgsmål igen.
Han er nu blevet 10 mdr. Vejer ca. 10.5 kilo og er godt 75 cm.
Alt går godt og han spiser alt det vi spiser. Til måltiderne får han vand af glas.
Han får 100 ml. mme før han sover sine 2 lure om dagen. Før natten får han 200 ml. vælling. - Han elsker flasken.
Jeg har prøvet og gi ham mælken i en kop, men det kan han ikke li og det hele kommer ud igen.
Hvor meget mælk har han behov for?
Hvordan kan vi slutte med flasken før han skal sove?? Tror ikke der er nogen af os 2 der har lyst til det, men han skal jo begynde i vuggestue til september, så vi må vel begynde og fjerne unoderne?
Hvis jeg lægger ham uden mælken, virker det ikke som om han har ro i kroppen. Vender sig og sætter sig på knæ. Tar trækket af inde i barnevognen osv. osv. Lægger ham ned hårdt og bestemt, men han virker så "gearet".
Håber du endnu engang har et godt råd og komme med?
Hilsen
Marianne