Brev:
Mad plan - 6 mdr.
18. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Mad plan - 6 mdr.
Hej brevkasse
Jeg har en søn der netop lige er fyldt 6 mdr han vejer 9,5 og er 70 lang så han er en ordenlig basse. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor meget mad/mos han må få og hvor tit.
Jeg begyndte af give ham grøntsagsmos og frugtmos da han blev 4 mdr det får han formiddag og aften, han får også lidt vand men det meste ryger ud igen. Ellers ammer jeg fuldt ud. Han elsker mad, men tør ikke at give ham mere mos, da jeg er bange for han får ondt i mave.
Vil du ikke lave en evt madplan til mig jeg kan følge.
En anden ting. Når du skriver grøntsagsmos med kød/fisk er det så f.eks. kylling man skærer i små stykker og lægger i? Det er måske et dumt spørgsmål.
Tak på forhånd.
Emils mor