Brev:
Tænk og test - grød
24. november 2006
Alder:
3 mdr.
Tænk og test - grød
Kære Helen.
Mht. til den test TÆNK har lavet om købe-grød vil jeg bare lige høre om det er indholdet af grøden der er ændret eller om det er det samme som altid. Jeg tænker på at børn jo trods de mange røde smiley's jo er vokset fint op på det indtil nu!
Jeg er ikk i tvivl om og har aldrig været det, at hjemmelavet er bedst, men er bare interesseret i at høre om indholdet har ændret sig!?:)
Beklager de mange spørgsmål de sidste par dage, men syns der sker så meget nyt for tiden:) Håber det er ok!
Med venlig hilsen
Christel