Brev:
Dagplejeproblemer - 10 mdr.
20. november 2006
Alder:
10 mdr.
Dagplejeproblemer - 10 mdr.
Hej
Min søn er knap 11 mdr, og er ved at blive kørt ind i dagpleje, da jeg skal starte arbejde om en uge. Det går simpelthen af h.. til, så jeg håber, at du kan hjælpe med nogen guldkorn.
Han er normalvis en dejlig dreng, som kan aktivere sig selv og ikke noget pyllerhoved, når han er herhjemme. Men så snart jeg afleverer ham ved dagplejen pylrer han eller græder indtil at han skal hentes - dagplejen kan simpelthen ikke stille noget op - og hun er selvfølgelig også ved at få grå hår i hovedet, da der er 3 andre børn, der også skal passes.
Indtil videre har han kun været der om formiddagen, da vi næsten syntes at hele dagen er for synd - både for ham og de andre. Det skal siges at vi også har prøvet med, at jeg er der - og det hjælper på det - men jeg skulle jo gerne på arbejde:)
Nu er han også begyndt at pylre herhjemme og er ufattelig morsyg, hvilket skal siges, at han har været altid, men nu kammer det helt over. Hans far duer også, men til en vis grænse. Hans far har været syg pga dårlig ryg og har ikke kunne tage sig så meget af ham - så det har selvfølgelig heller ikke hjulpet på morsygen.
Lige et tillægs-spørgsmål - han er midt i det hele her begyndt ikke at vil spise sin aftensmad - i løbet af hele dagen, spiser han fint, men aftensmaden vil han bare ikke have. Jeg har prøvet at lave ris, kartofler, pasta, risengrød og alt mulig andet - lige meget hjælper det. De sidste dage er jeg begyndt med lidt mad inden han bliver lagt i seng. Jeg giver ham en kop mælk og lidt frugtmos for at kompensere lidt - da han ellers vågner om natten og er sulten. Hvad kan jeg lige stille op?
Håber at du kan hjælpe med mine spørgsmål.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lone