Brev:
Vores datter på 7 uger har luft i maven
19. november 2006
Alder:
1 mdr.
Vores datter på 7 uger har luft i maven
Hej
Vores datter på knapt 7 uger har de sidste uger døjet rigtig meget med luft i maven.
Vi har prøvet at cykle med hendes ben, massere hendes mave, give hende mylicondråber, bøvser hende godt af, når hun har spist og været hos kiropraktor (som har hjulpet, men der er stadig lidt mavebøvl om aftenen). Er der mere vi kan gøre, for hun er ret forpint af det, det er næsten ikke til at bære...
Hvordan kan det i øvrigt være, at det kun er om aftenen, det gør ondt?
Hun døjer også med luft i maven om dagen, men det er kun om aftenen hun græder af det og har det skidt.
Rikke