Brev:
Baby´s udvikling
17. november 2006
Alder:
3 mdr.
Baby´s udvikling
Hej igen Helen
Jeg vil lige høre om du kan anbefale et website der giver oplysninger om spædbørns udvikling? Jeg ved, der kan være store forskelle i spædbørns udvikling, men jeg vil så gerne læse lidt om, hvad man kan forvente eller prøve at kigge efter i udviklingen.
Vores søn er nu 3,5 måned, men jeg syntes ikke han "siger" så meget som de andre børn i mødregruppen.... nu ved jeg jo godt at man ikke skal sammenligne for meget, men jeg kan næsten ikke lade være alligevel. Han kan godt pludre en smule med os derhjemme, men de dér lange "ene-taler" som de andre børn kan levere syntes jeg ikke vi får.
Han er 0 - 1,5 måned yngre end de andre børn, men der er også eet af børnene som er født på samme dag som vores søn, og dette barn kan også give laaaange "ene-taler", og han virker meget mere "om sig" og vågen end vores søn.
Kan det have noget at gøre med at vores søn er født 3 uger for tidligt, eller ER det bare et udtryk for den store forskel der kan være i spædbørns udvikling?
Måske bekymrer jeg mig også bare for meget....
Mange hilsner,
Christoffers mor