Brev:
Falde i søvn af sig selv
16. november 2006
Alder:
12 mdr.
Falde i søvn af sig selv
Ja, nu er vores søn på 12 mdr. begyndt at sove igennem. Og det nyder vi! Men nu vil vi jo gerne have, at han skal kunne falde i søvn af sig selv om aftenen.
Om dagen er det ikke noget problem, men om aftenen skal vi ligge hos ham til han sover. Så nogle aftner ligger vi hos ham i en time. Det gider vi bare ikke mere.
Så har du nogle gode råd til hvordan vi ændre dette, eventuelt nogle gode bøger du kan anbefale?
Med venlig hilsen
Sandra