Brev:
Vitaminer - 12 mdr.
15. november 2006
Alder:
12 mdr.
Vitaminer - 12 mdr.
Kære Helen
Først vil jeg lige fortælle, at det fortsat går fint med William og hans søvn. Han sover fortsat hele natten!
Han er netop fyldt 1 år og har fuld fart på sin udvikling. Han går så flot og kravler op af alting.
Mit spørgsmål går på, at nu hvor man ikke anbefaler jern og d-dråber længere, hvad bør vi så give ham i stedet for?
Han er ved at blive kørt ind i vuggestue og jeg håber vi kan holde bare lidt af sygdommene væk, indtil han er tryg ved de nye omgivelser.
For 1 mdr siden, var han indlagt 4 dage med lunge betændelse og jeg synes generelt han tit render ind i en virus. Derudover bliver han også altid sløj når han bliver vaccineret - senest i sidste uge!
Jeg er startet med at give ham Biostrath, men er helt bekendt med at det ikke har lægelig dokumenteret effekt. Jeg vil derfor gerne høre din holdning og hvad du vil anbefale vi giver ham?
Rigtig god dag.....
Hilsen Lotte