Brev:
3 uger gammel dreng får blå mærker
21. august 2006
Alder:
0 mdr.
3 uger gammel dreng får blå mærker
Hej
Hvordan kan det være at vores 3 uger gamle søn får blå mærker?
Vi har nu set disse blå mærker af størrelse som en 1-krone på hans arme 2 gange de sidste 2 dage. Han sutter en del på sine arme, når det er ved at være amme-tid, men kan det ligefrem være så hårdt at han faktisk giver sig selv et "sugemærke"?
Han bliver ammet 6-8 gange i døgnet af ihvertfald 30-45 min varighed hver gang.