Brev:
Tynd mave - 19 mdr.
20. august 2006
Alder:
19 mdr.
Tynd mave - 19 mdr.
Hej Helen,
Lige et hurtigt spørgsmål;
Alfred har i et par dage nu haft "smattet" afføring. Ikke diarre, men heller ikke fast afføring. Han har ca 2-3 bleer om dagen med afføring.
Han fejler intet, han er i super humør, spiser og drikker som han plejer. Eller det vil sige, at jeg synes at han er begyndt at drikke meget mere end han plejer fx idag har han drukket ca 8-9 glas (æblejuice, vand og mælk).
Han virker heller ikke selv generet af bleer andet end at hvis han går lidt for længe med dem får han rød numse.
Er det noget vi skal bekymre os om? og evt få vores egen læge til at kigge på ham?
Mai-Brit